Finbert ישראל שירותים פיננסים

Finbert ישראל שירותים פיננסים

קופת גמל 190: בניית מורשת של חופש כלכלי עוצמתי

תוכן עניינים

קופת גמל 190

קופת גמל 190 היא תיקון לפקודת מס הכנסה, המציע אפיק השקעה מוצלח לכספים הצבורים שלכם, עם אפשרות השקעה שמגיעה עם שפע יתרונות, כולל אפיקי השקעה שונים, גמישות משיכה, הטבות מס נרחבות ואפשרות לתכנן מורשת פיננסית לילדיכם.

אז מהי קופת גמל 190 ואיך היא יכולה להתאים לכם?

ובכן, קופת גמל 190 מאפשרת לאנשים בגילאי שישים ומעלה להשקיע את חסכונותיהם באפיק גמיש עם הטבות מס משמעותיות, מה שהופך את המוצר הזה לרכיב חיוני בתכנון הפנסיוני, עם יתרונות שכוללים את מכלול ההטבות של קופת גמל רגילה, לצד הטבות מס ייחודיות.

אחד המאפיינים המפתים ביותר של תיקון 190 הוא המגוון הרחב של אפשרויות ההשקעה המוצעות, עם ניהול השקעות מקצועי שמאפשר לכם לגוון את ההשקעות שלכם באפיקים שונים, לרבות ניירות ערך בנקאיים, שוקי מניות, נכסי נדל”ן, קרנות גידור וקרנות השקעה פרטיות בארץ ובחו”ל.

תיקון 190 מטפל גם בבעיות ירושה

במקרה של פטירה לפני גיל 75, המוטבים שלכם יכולים לקבל את היתרה הצבורה בקרן ללא חיוב במס רווח הון. גם לאחר גיל 75, אם לא נטלתם קצבה, היורשים שלכם יחויבו בשיעור מופחת של 15% מהרווח הנומינלי, באפשרות שמציגה פתרון מושך לתכנון עיזבון.

סביר להניח שאתם תוהים בנקודה זו אם קופת גמל 190 מתאימה לכם. ובכן, חשוב שתבינו שהקופה הזו מתאימה לשכירים או לעצמאים, אלא שעל מנת ליהנות מהטבות המס, אתם צריכים להיות מעל גיל שישים, עם קצבת פנסיה חודשית העולה על סכום מסוים.

הבטחת העתיד הכלכלי של ילדיכם

אז אם אתם בסביבות גיל שישים ויש לכם סכום כסף נכבד להשקעה, במיוחד לצד קצבה צפויה בסכום הנקוב ומעלה, תיקון 190 מותאם במיוחד עבורכם, מכיוון שקרן זו יכולה גם לעזור להגדיל את קצבת הפנסיה שלכם ולאפשר לכם להיות רגועים בידיעה שאתם מותירים אחריכם מורשת כלכלית עוצמתית שתבטיח את העתיד הכלכלי של ילדיכם.

ונקודה נוספת למחשבה היא שעם קופת גמל 190 תוכלו לנצל את הפטור ממס רווחי הון עד למשיכת הכספים ולמקסם את פוטנציאל הרווחים שלכם מחסכון.

מורשת קופת הגמל: ירושה בין-דורית

חשוב להבין שהמוטבים יכולים לתבוע את הכספים בקופת הגמל ארבעה ימים בלבד לאחר תאריך הפטירה, ולאחר זיהוי נאות, השלמת תהליך המשיכה הרשמי והצגת מסמכים נחוצים כמו תעודת פטירה, צו ירושה או צוואה.

למוטבים יש גמישות לבחור בין קבלת סכום חד פעמי או קצבה חודשית פטורה ממס בעת העברת הכספים לקרן פנסיה לאחר הגיעם לגיל 60.

כמה מילים לסיום

אם יש לכם שאלות לגבי התנהלות נכונה עם קופת הגמל שלכם, או שיש לכם אפשרויות השקעה ספציפיות שאתם מעוניינים להבין עליהן יותר, אל תהססו לפנות אל המומחים בתחום שיסייעו לכם להגיע להחלטות כלכליות מושכלות שיאפשרו לכם ולילדיכם ליהנות מעתיד כלכלי בטוח!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

המידע המפורט לעיל, כפוף להוראות ההסדר התחיקתי והינו חומר מסייע בלבד. אין לראות במידע זה כעובדתי או כמידע שלם וממצה, ואין בו כדי למצות ו/או להחליף את הוראות ההסדר התחיקתי והתקנון הרלוונטי. המידע האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק השקעות אישי ו/או ייעוץ מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח. אין באמור כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד.

רוצים להיות שותפים בבחירת הרכב החיסכון הפנסיוני שלכם ולשפר את העתודות הכלכליות שברשותכם?

רוצים להיות שותפים בבחירת הרכב החיסכון הפנסיוני שלכם ולשפר את העתודות הכלכליות שברשותכם?