Finbert ישראל שירותים פיננסים

Finbert ישראל שירותים פיננסים

כל המידע החשוב על קרן נדל”ן מניב באירופה: המדריך המלא למשקיעים

תוכן עניינים

קרן נדל"ן

 אפיקי השקעה רבים ומגוונים מציעים למשקיע המעוניין בכך אפשרות לייצר רווח כתוצאה מהשקעה כספית. יש הבוחרים להשקיע בשוק ההון, יש המתעניינים בהשקעות אלטרנטיביות ויש מי שפונים להשקעות בתחום הנדל”ן, אחד מענפי ההשקעות הפופולריים במיוחד בישראל. תחום ההשקעות הנדל”ניות מתחלק אף הוא לאפיקי השקעה רבים השונים במהותם אחד מן השני: קרן נדל”ן מניב, רכישת נכסים מניבים להשקעה ועוד. קרן לנדל”ן מניב מציעה למשקיע השקעה משותפת יחד עם משקיעים נוספים בקרן במספר נכסי נדל”ן במקביל, מצריכה סכומי השקעה נמוכים יותר בהשוואה לרכישת נכס בפועל ומאפשרת ליהנות מהמקצועיות והידע הנרחב של מנהלי הקרן. בשורות הבאות נרחיב במידע חשוב אודות השקעות בקרן נדל”ן מניב. אז קדימה בואו נצא לדרך!

נדל”ן מניב – מדוע כדאי להשקיע? 

כדאיות ההשקעה בנדל”ן מניב היא ברורה- מדובר בהשקעה המניבה החזר חודשי קבוע עבור המשקיע ובעלת פוטנציאל לתשואה גבוהה לאחר מכירת הנכס. יתרונותיה של השקעה בקרן נדל”ן ברורים אף הם: אפשרות ליצירת רווח ללא הצורך ללמוד לעומק את רזי שוק הנדל”ן ומגמותיו; מעורבות המשקיע גם אם סכום   ההשקעה ההתחלתי אינו גבוה במיוחד; פיזור סיכונים בשל ההשקעה בסוגי נכסים שונים במקביל ועוד.

מה מאפיין את ההשקעה בנדל”ן מניב באירופה?

המחירים הגבוהים של נכסי נדל”ן במדינת ישראל הובילו משקיעים רבים לשים את ממונם בהשקעות נדל”ן שמקורן מחוץ לגבולות ישראל. בעוד השקעות נדל”ן מניב בחו”ל החלו לצבור תאוצה, נדל”ן מניב באירופה החל להסתמן כאפיק השקעה מועדף במיוחד. השקעת נדל”ן בגבולות אירופה הינה השקעה נוחה מסיבות רבות עבור המשקיע הישראלי: קרבה גיאוגרפית יחסית, מגוון רחב של נכסי נדל”ן זמינים להשקעה, מחירים זולים, הם ואחרים הפכו את ההשקעה הזו לאטרקטיבית במיוחד.

יתרונות רכישת נדל”ן מניב באירופה- זה הזמן לפרט

יבשת אירופה סומנה על ידי משקיעים רבים כיעד מועדף להשקעת נדל”ן וזאת בשל מספר סיבות, היא מפותחת, היא נחשבת כמגוונת במיוחד מבחינת נכסי ההשקעה אותם היא מציעה עבור המשקיע המתעניין ובנוסף, נוחה וקרובה.

  •   השקעה משתלמת – עלותם הממוצעת של נכסים באירופה היא נמוכה יותר בהשוואה לעלותם בארץ. התשואה הפוטנציאלית אותה יכול משקיע להרוויח בעת השכרת נכס, אף היא גבוהה יותר בממוצע בהשוואה אל ישראל. משקיע ישראלי שאין ביכולתו לרכוש נכס להשכרה בתוך שטחי מדינת ישראל, עשוי למצוא את נכס חלומותיו בגבולות אירופה.
  • השקעה נוחה – בנוחות הכוונה למספר פרמטרים. אירופה קרובה יחסית אל מדינת ישראל, שעות טיסה ספורות, עובדה שמקלה על המשקיע ביקור בנכס או הגעה אליו מסיבות שונות. נקודה נוספת היא מדיניות עידוד השקעות זרות הנהוגה במדינות רבות ברחבי אירופה, מדיניות שמקלה על הליכי בירוקרטיה ומיטיבה עם המיסוי הנדרש מצד המשקיע בעת ההשקעה. נקודה נוספת היא העובדה כי השפות המדוברות במדינות אירופה נחשבות לנפוצות יחסית וכי מדינות רבות בשטחה שולטות בשפה האנגלית.
  • ביזור הסיכון – בשל העלות הנמוכה של נכסים ברחבי אירופה, עשוי המשקיע הישראלי לאפשר לעצמו לרכוש יותר מנכס אחד. השקעה שכזו מאפשרת לו לפזר את הסיכון במידה ואחת ההשקעות תתברר כפחות מוצלחת.

בחירת המדינה באירופה להשקעה- “אבני דרך” חשובות לקבלת החלטות

מאחר ואירופה אינה מורכבת ממדינה אחת בלבד אלא מעשרות מדינות הנבדלות זו מזו במגוון תחומים, חשוב ראשית להתמקד במדינה בה תבחרו להשקיע וצורך כך יש לקחת בחשבון:

  • השפה המדוברת במדינה – שליטה בשפה המקומית מקנה יתרון ברור עבור המשקיע וחוסכת תרגומים ומתווכים.
  • נוחות המיקום – משקיע בנדל”ן מניב באירופה, עליו לעיתים לפקוד את הנכס על מנת להסדיר עניינים בירוקרטיים או שלל עניינים אחרים. מומלץ לבחור מדינה קרובה יחסית שעלות ההגעה אליה והחזרה ממנה אינה גבוהה במיוחד.
  • מדיניות השקעות נדל”ן במדינה הנבחרת  – בקיאות בחוקי המדינה בנוגע להשקעות היא בעלת ערך רב. ישנן מדינות הנחשבות מועדפות במיוחד על המשקיע הישראלי בשל מיסוי נמוך, קיום אמנת מס מול מדינת ישראל, מיעוט הליכים בירוקרטיים וידידותיות רבה יותר עבור המשקיע. כאשר משקיע בוחר להצטרף לקרן השקעות בנדל”ן מניב, הוא נהנה מיתרונות המומחיות של אנשי המקצוע של הקרן הכוללים: בחינת כדאיות ההשקעה, היכרות עם סביבת הנכס, בחינת חוקי המיסוי במדינה, שימוש בשפת המקום, ביקור בנכסים המיועדים/ הקיימים בחו”ל ועוד- יתרונות החוסכים כמובן זמן וכסף.  

מיסוי נדל”ן באירופה: מה כדאי לי לדעת?

בבואנו לעסוק בהשקעות נדל”ן בחו”ל, יש לצאת מנקודת הנחה כי תכנון מס נכון עשוי לחסוך לכם לא מעט כסף. הדבר נכון לגבי השקעות בארץ ותקף ביתר שאת כשעוסקים בהשקעות נדל”ן מניב בחו”ל. יש לבחון היטב מהי מדיניות המיסוי במדינה בה אתם עתידים להשקיע ולבחון את הנקודות המהותיות הבאות בכדי להימנע מהוצאות משמעותיות:

  • היכרות מקיפה עם מדיניות המס הישראלית והאירופאית.
  • אמנת מס מול מדינת ישראל
  • המיסוי על השקעות נדל”ן באירופה הוא תלוי מדינה.
  • השקעה בנדל”ן באמצעות קרן נדל”ן מניב תעניק לכם המשקיעים פטור ממס חברות, זאת מאחר  ורווחי הקרן מוגדרות כדיבידנד.

החוק מחייב העברת תשלום עבור מיסוי, למדינה אשר בשטחה בוצעה השקעת הנדל”ן. בהתאם לקיומה או לאי קיומה של אמנת מס מול ישראל תבוצע השלמה של חבות המס במידת הצורך במדינת המקור. מומלץ  שמסלול המיסוי שיבחר ויקבע את שיעור המס לתשלום, יקבע עוד בשלב המקדים לרכישת הנכס כולל תכנון מס מוקדם.

 למה שאבחר בקרן נדל”ן מניב?

 כפי שנאמר בשורות האחרונות, השקעות נדל”ן באירופה הן רוויות יתרונות רבים עבור המשקיע הישראלי. בחירה בקרן נדל”ן מניב כאפיק השקעה מסייעת למקסם את היתרונות הרבים המצויים בנכסים מניבים להשקעה באירופה ולהוסיף אליהם יתרונות נוספים.

  • השקעה בהון משותף – המשקיעים בקרן חולקים את אפיק ההשקעה ובכך, מאפשרים את הגדלתו באופן משמעותי ביחס להשקעה פרטית. השקעה משותפת באמצעות קרן מאפשרת מעורבות בהשקעה במספר נכסים ביותר ממדינה אחת או ביותר מאפיק השקעה אחד.
  • ליווי אנשי מקצוע – רכישת נכסים מניבים להשקעה באירופה או בארץ מחייבת את המשקיע להכיר את סביבת הנכס, הביקוש באזור, לאפיין את האוכלוסייה במקום ולהכיר היטב את חוקי המדינה והמיסוי. השקעה באמצעות קרן נדל”ן מניב חוסכת עבור המשקיע זמן יקר ולא מעט משאבים על מנת לבחון בעצמו את כדאיותה של העסקה. מומחים ואנשי מקצוע המהווים חלק מהקרן יבחנו במיומנות ובמקצועיות האם ההשקעה כדאית עבור משקיעי הקרן.
  • ולסיום וחשוב ביותר- פיזור הסיכון – כשכל חסכונותיך מושקעים בנכס אחד אותו רכשת, בו תלוי כל עתיד ההשקעה שלך. מיתון, ירידה בערך הנכסים באיזור, פרויקט חדש ואטרקטיבי למגורים שנבנה בסמוך, כל אלה עשויים לסכן את התשואה האפשרית מההשקעה ואף במקרים מסוימים להוריד את השקעתך לטמיון. קרן נדל”ן מניב לא משקיעה את כל הונה בנכס אחד, בשל צבירה משותפת של הון בקרן, ניתן להשקיע במגוון נכסים, במגוון מדינות, כך שבמידה והשקעה אחת כשלה, השקעה מוצלחת אחרת תציל את המצב ותאזן את שיעור התשואה המתקבלת. 
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

המידע המפורט לעיל, כפוף להוראות ההסדר התחיקתי והינו חומר מסייע בלבד. אין לראות במידע זה כעובדתי או כמידע שלם וממצה, ואין בו כדי למצות ו/או להחליף את הוראות ההסדר התחיקתי והתקנון הרלוונטי. המידע האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה או חוות דעת ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק השקעות אישי ו/או ייעוץ מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל לקוח. אין באמור כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד.

רוצים להיות שותפים בבחירת הרכב החיסכון הפנסיוני שלכם ולשפר את העתודות הכלכליות שברשותכם?

רוצים להיות שותפים בבחירת הרכב החיסכון הפנסיוני שלכם ולשפר את העתודות הכלכליות שברשותכם?